English (United Kingdom)

Naš i Vaš cilj je aktivna komunikacija!

Virtualni ured - Zakup radnog stola
Nedjelja, 03 Decembar 2017 00:00

Virtualni ured - Zakup radnog stola

Otvarate firmu, preduzeće, tvrtku, a ne želite plaćati skupe zakupe? Trebate samo ured za povremene sastanke ili seminare? Trebate poslovnu adresu, radni stol ili ostale dopunske poslovno-administrativne usluge.  Smanjite Vaše troškove!!
IPC Vam upravo to omogućuje! Pružamo usluge zakupa radnog stola cooworking, sa ili bez poslovne adrese za firme, tvrtke, udruženja, NVO, NGO, kojima nije potreban stalan poslovni prostor.

Sa/bez zakup poslovne adrese pružamo Vam specifičnu uslugu najma radnog stola, kreiranje vlastitog virtualnog ureda. te Vam omogućujemo da sami kreirate onaj koji bi u potpunosti olakšao Vaše poslovne aktivnosti. Virtualni ured može znatno smanjiti troškove vaše firme! Sa/bez poslovne adresu na atraktivnoj poslovnoj lokaciji, na raspolaganju su vam brojne administrativne usluge kojima štedite vrijeme i novac. Adresom firme na prestižnoj poslovnoj lokaciji gradite ozbiljniji imidž iako radite sa željene lokacije 

Zatreba li Vam formalniji prostor za organiziranje sastanaka i prezentacija, IPC posjeduje salu za sastanke kapaciteta do 10 ljudi, potpuno opremljena za tu svrhu, projektor, bijela tabla, kopir, stolovi, stolice, korištenje mini kuhinje, nus prostorije i sl.  koja se nalazi u strogom centru Sarajeva i koja posjeduje moderniju opremu. 


Virtualni ured - zakup radnog stola omogućuje:


IPC svojim klijentima pruža mogućnost, uz zakup poslovne adrese, i najam radnog stola kako bi u ugodnom i mirnom okruženju bili maksimalno učinkoviti.


OSNOVNI PAKET

Uz korištenje radnog stola ovaj paket uključuje:

  • Korištenje WIFI(u granicama limita)
  • Mogućnost korištenja vlastitog računara
  • Korištenje nus prostorija
  • Korištenje projektor, TV za prezentaciju





REKAPITULACIJA CIJENA

NAZIV

Cijena Mjesec/dan

Cijena Mjesec/dan

Cijena Mjesec/dan

Cijena Mjesec/dan

Najam poš.sandučeta/Virt.ofis

PAKET 1

PAKET 2

PAKET 3

PAKET 4

OP=100KM/0h

OP

OPOP

Najam radnog stola bez poslovne adrese

-

Virtual Xx

Virtual 2Xx

Virtual 3Xx

-

119KM/49KM

199KM/59KM

299KM/69KM

Najam radnog stola sa poslovnm adresom

-

Virtual Xx

Virtual 2Xx

Virtual 3Xx

-

199KM

299KM

399KM

Najam sale za sastanke

Cijena po Satu

Cijena Sedmica/dan

Cijena Sedmica/dan

-

Virtual TM

Virtual 4Xx

Virtual 8Xx

-

25KM/1h

195KM/75KM

350KM/90KM

PDV nije uključen u cijenu!


ZA SVE AVANSNE UPLATE OD 6 MJ, 10% POPUSTA, A ZA 12 MJESECI 20% POPISTA






Detaljnije....


Cijene sa/bez poslovne adrese


*Virtual 3Xx*

Cijene bez poslovne adrese

Paket uključuje mjesečno korištenje ureda/radnog stola, max 3x po 3h sedmično, u izboru  nekih od 5 radnih dana u sedmici, u skladu sa Vašim potrebama, od ponedjeljka do petka, između 10h i 16h, besplatan internet, upotrebu projektora, printera, sale za sastanke ili seminare (do 10 polaznika/učesnika, za više prema dogovoru). Cijena mjesečnog zakupa: 299KM + PDV ili samo po danu/2h u iznosu od 69KM + PDV.  Vikend je neradni.



Cijene sa poslovnom adresom uključuje:

ü  Atraktivna adresa u centru Sarajeva

ü  Primanje pošte, skeniranje i prosljeđivanje na e-mail

ü  3x po 3h sedmično, korištenje radnog stola i računara

ü  30 % popusta na najam konferencijske sale/sale za sastanke

ü  Arhiviranje dokumentacije (jedan registrator)


Cijena: 399KM+PDV







*Virtual 2Xx*

Cijene bez poslovne adrese

Paket uključuje mjesečno korištenje ureda/radnog stola, max 2x po 2h sedmično, u izboru  nekih od 5 dana u sedmici, u skladu sa Vašim potrebama, od ponedjeljka do petka, između 10h i 16h, , besplatan internet, upotrebu projektora, printera, sale za sastanke ili seminare (do 10 polaznika/učesnika, za više prema dogovoru) Cijena mjesečnog zakupa: 199KM + PDV ili samo po danu/2h u iznosu od 59KM + PDV. Vikend je neradni.


Cijene sa poslovnom adresom

ü  Atraktivna adresa u centru Sarajeva

ü  Primanje pošte, skeniranje i prosljeđivanje na e-mail

ü  2x po 2h sedmično, korištenje radnog stola i računara

ü  25 % popusta na najam konferencijske sale/sale za sastanke

ü  Arhiviranje dokumentacije (jedan registrator)


Cijena: 299KM+PDV






*Virtual Xx*TM - Tailor Made*

Cijene bez poslovne adrese

Paket uključuje mjesečno korištenje ureda/radnog stola, max 1x sedmično po 1h dnevno, 5 dana u sedmici, u skladu sa Vašim potrebama, od ponedjeljka do petka, između 9h i 17h, , besplatan internet, upotrebu projektora, printera, sale za sastanke ili seminare (do 10 polaznika/učesnika, za više prema dogovoru) Cijena mjesečnog zakupa: 119KM + PDV ili po danu/1h u iznosu od 49KM + PDV. Vikend je neradni.

Cijene sa poslovnom adresom uključuje:

ü  Atraktivna adresa u centru Sarajeva

ü  Primanje pošte, skeniranje i prosljeđivanje na e-mail

ü  1x sedmično po 1h dnevno korištenje radnog stola i računara

ü  20 % popusta na najam konferencijske sale/sale za sastanke



Cijena: 199KM+PDV




KORIŠTENJE PAKETA NA DNEVNOJ BAZI - Paket je skrojen prema Vašim potrebama i uključuje korištenje ureda/radnog stola po danu u dogovorenim i rezervisanim terminima.   Cijena zakupa se obračunava po danu količini sati. ovisno o Vašim potrebama, te na toj osnovi radimo ponudu i prilagođavamo cijenu zakupa uz mogućnost arhiviranje i skladištenje dokumentacije. 


NOTE: SVAKU OD PONUĐENIH VARIJANTI JE MOGUĆE KOMBINOVATI






Prošireni paket uz dodatne usluge po izboru:


DODATNE USLUGE - Osnovni paket možete obogatiti uslugama poput:

  • Zaprimanje poziva u ime firme (virtualna sekretarica)
  • Primanje pošte, skeniranje i prosljeđivanje na e-mail
  • organizacija slanja paketa, preuzimanje paketa i sl.
  • Sekretarske usluge - zaprimanja telefonskih poziva, obavljanja poslova uredske administracije, skeniranja pošte na mail, kopiranja i printanja dokumentacije
  • Najam telefonskog/mobilnog ili fax broja, preusmjeravanje poziva i sl.
  • Najam prezentatora, predavača i sl
  • Najam vozača
  • Pomoć u osnivanju firme, pronalska poslovnih partnera, provjere njihove likvidnosti, provjera konkurencije i sl.
  • Izrada web stranica i posredovanje u pronalasku provajdera, domena, email adresa
  • Usluge organizacije poslovnog putovanja, rezervacije hotela, avio-letova i sl.
  • Usluge organizovanja poslovnih ručkova
  • Dnevni najam ureda u svrhu sastanaka, 
  • Dnevni najam ureda u svrhu seminara do max 10 učesnika(po potrebi i više).
  • Prevodilačke usluge
  • Marketinške usluge
  • Usluge organizacije edukacija i raznih poslovnih seminara
  • Najam opreme, printera, skenera i kopir aparata
  • LCD TV-i
  • Aparat za kavu
  • Copy-scan-fax zona



Cijena - Dodatne usluge:

- po dogovoru i u ovisnosti od obima posla



 
165996